Hogyan vásároljak Webáruházból?

A termék kiválasztása:


A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárlót a kiválasztott termékre kattintva bővebb információval látjuk el a termékkel kapcsolatosan. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosárra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

 

Rendelés menete:

 

A megvásárolni kívánt terméket helyezze a „Kosárba ” gomb kattintásával a kosárba. Egymás után több terméket is kosárba helyezhet. A kosárban lévő termék/termékek ára, a kosár jobb oldalán folyamatosan feltüntetésre kerül.

 

1.Lépés: Kosárba helyezzük a megvásárolni kívánt terméket a kép alatti „kosárba˝ fül megnyomásával. A” kosár” ikonra rátartott egérrel ellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék/termékek árát illetve mennyiségét. Amennyiben nem kívánja megrendelni a már kiválasztott terméket a jobb felső sarokban található „ X” gomb megnyomásával törölheti a megrendelései közül. A lenyitott fül bal alsó részére a „kosár tartalma˝ gombra kattintva teljes oldalas tájékoztatást kap a megrendelni kívánt termékekről. A  megjelenő oldalon a vásárolni kívánt termék darabszámának beírásával tudja a megrendelt termék darabszámát módosítani, ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség módosítást követően kattintson a kosár frissítése gombra ( kék „oda-vissza” nyíl).Ha mégsem szeretné megvásárolni a terméket az „X” gomb megnyomásával a kosár tartalmát el tudja távolítani.

 

2.Lépés: Teljes oldalas megtekintés után, ha kíván még rendelést leadni, akkor a bal alsó sarokban található „vásárlás” gomb megnyomásával folytathatja a rendelés leadását. Amennyiben nem szeretne további terméket választani, folytassa a vásárlásmenetet a „Pénztár” avagy  a „Fizetés”gombbal. Ekkor megjelenik a „Pénztári beállítások” menüsor melyben beállíthatja az Önre vonatkozó feltételeket.

 

3.Lépés: A folytatás gombra kattintva adja meg a Számlázási adatait (ennél a pontnál figyelni kell az adatok  pontos kitöltésnél mivel fontos szerepet játszik a megrendelés folyamatában! A címet kérjük irányítószámmal és város névvel is ellátni szíveskedjenek!)

 

4.Lépés:  A  számlázási adatok kitöltésével automatikusan töltődik ki a szállítási adatok űrlap is mivel az ott beírt adatok kerülnek elektronikus áthelyezésre.

 

5.Lépés: A „folytatás” gombra kattintva állíthatja be a szállítási módot, amelyet utánvéttel illetve személyes átvétellel vehet igénybe. Személyes átvétel esetén előre egyeztetett időpontban élhet ezzel a lehetőséggel! Időpont egyeztetés esetén hívja a  +369470330 telefonszámot!

 

6.Lépés: A „folytatás” gombbal folytathatja a Fizetési mód kiválasztását mely Utánvéttel illetve Átutalással végezhető el. Ha már választott a lehetőségek közül kérjük a lap jobb alsó sarkában lévő kérelmet: Elolvastam és elfogadom a/az Általános Szerződési Feltételeket! elfogadni és „kipipálni” szíveskedjenek!

 

7.Lépés: A „folytatás” gomb megnyomásával érhető el a megvásárolni kívánt termékek listája Itt ellenőrizheti a megrendelés adatait, majd ha megfelelőnek találja, erősítse meg a „Megerősítés ” feliratú ikon kattintásával.

A rendelés elküldésével a Megrendelő elfogadja a jelen ÁSZF-et is.

 

Árak:

 

A termékeknél feltüntetett ár a termék teljes bruttó árát tartalmazza, viszont a szállítási díj plusz költségként terheli a megrendelőt! Csomagolási költség nem kerül felszámításra! Áraink Forintban értendőek!

 

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége:

A Vevő amennyiben adatbeviteli hibát szeretne kijavíttatni vagy  a rendelését tévedésből vagy véletlenül adta l, a hibás rendelés feladását  követően  minden következmény nélkül lemondhatja a következő telefonszámon: (+369470330) vagy e-mail címen (anett.cseresznyes33@gmail.com).

 

Visszaigazolás:

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről.

 

A rendelés feldolgozása:

 

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8.00-16.00 óráig. A rendeléseket naponta lezárjuk. Rendelését a Megrendelő kérésére módosítani, azt kiegészíteni a megrendelés napján, munkaidőben (8.00-16.00-ig) van lehetőségünk. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után történik, avagy a megrendelés az adott munkanapon 12:00 óra után érkezik be, úgy az azt követő munkanapon kerül kiszállításra. A megrendeléseket minden munkanap feldolgozzuk. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól a következő munkanapon történik, egyedi esetekben 2-5 munkanapon belül. A rendelés feldolgozás az eladó után haladéktalanul tájékoztatja a vásárlót, amennyiben készlet hiány vagy egyéb okok miatt a megrendelt termék nem szállítható. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást 48 órán belül, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.

A megrendelt terméket árát és a házhoz szállítási díjat a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni kézpénzben, ha a vásárló az utánvétes fizetési módot választja. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél (e-mail) alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgálja meg, és esetlegesen észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Ha eltérést tapasztal a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sérült árut talál, kérjük, jelezze ezt e-mailben vagy telefonon a személyes kapcsolat fenntartóval a hiba leírással.

 

Felhívás!
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!

 

Házhoz szállítás, információk:

 

Webáruházunk megrendeléseit a Trans-o-flex futárszolgálat kézbesíti. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgálja meg, és esetlegesen észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

Házhoz szállítás díjszabása:

 

Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy bizonyos időközönként a házhoz szállítási díjat szabályozza. Kiszállítás esetén csomagolási költségeket nem számítunk fel, a szállítási költség ellenben a vásárlót terheli. Kiszállítás csak hétköznapokon lehetséges. A kiszállítási díja a szállítási díj és az utánvét díjának összegéből tevődik össze. Kiszállítás során a nettó 500 000 Ft összeget meg nem haladó csomagot tudjuk csak kézbesíteni.

Ha nincs, vagy részben van raktáron a megrendelés, akkor a szállítás előrelátható időpontjáról telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk ügyfeleinket. Munkaszüneti napokon kiszállítás nincs.

Átvételkor szíveskedjen ellenőrizni a kézbesítő előtt a csomag sértetlenségét. Ha sérülést talál, ne vegye át a csomagot, vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral. A csomag fizikai sérüléséről utólagos reklamációt jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

 

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:

 

A megrendelt termék elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása-kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!

 

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató:

 

Kellékszavatosság:

 

Kellékszavatossági igénye alapján, javítást és kicserélést nem áll módunkban teljesíteni a Vásárló felé.

Tisztelt Vásárló, felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a szavatossági jogok elvesztésével járnak az alábbiak:

  • nem rendeltetésszerű használat,
  • a szakszerű tisztítás, ápolás hiánya,
  • a szakszerűtlen tisztítás, a felfedezett hiba (a rejtett anyag, vagy gyártási hiba) azonnali jelentésének mulasztása, - sérülés, vagy erőszakos behatás, rongálás,
  • szakszerűtlen javítás

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezéséről számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 (két) éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti!

A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. Ha a terméket a Vásárló használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni áruházunk részére, akkor nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatjuk a vásárlónak, saját költségére.

 

Termékszavatosság:

 

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 (két) éven belül érvényesítheti.

 

Jótállás:

 

Amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagon, a szállító az Ön kérésére köteles helyszínen jegyzőkönyvet felvenni a 19/2014.( IV. 29 ) NGM rendelet alapján.

A fogyasztó és a forgalmazó /vállalkozás/ közötti szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 19/2014. (IV. 29., ll.26.) NGM rendelet.

4. § (1) A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti a következőket:

  1. a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,
  2. a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó tárgy megnevezését, vételárát,
  3. a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját,
  4. a hiba bejelentésének időpontját,
  5. a hiba leírását,
  6. szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá
  7. az (5) bekezdés szerinti eset kivételével a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.

(7) A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.

A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a hibás termék javítását vagy cserélését legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Ha az azonnali csere azért nem lehetséges, mert a fogyasztási cikk átmenetileg nincs a forgalmazó üzletében vagy raktárában, a GKM rendelet 4. §-ának (2) bekezdése irányadó a Korm. rendelet szerinti kicserélés tizenöt napos határidejére is.” (EBH2007. 1744)

Mindvégig a fogyasztónak kell bizonyítania azt – vita esetén –, hogy a termék hibás. Amennyiben azonban ez bebizonyosodik, akkor a gyártó csak az alábbi három kimentési okra hivatkozhat. Mentesül tehát a gyártó a termékszavatossági felelőssége alól, ha bizonyítja, hogy a lenti körülmények közül valamelyik fennáll:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta; vagy
  • a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
  • a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.


Ha véletlenül eltérést tapasztal a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut talál, kérjük, jelezze ezt e-mailben vagy a megadott telefonszámon. A csereáru visszaszállításról ilyen esetben az Eladó gondoskodik.
A kiszállítást követően 14 napon belül juttassa vissza a hibás árut címünkre.

Kérjük, a számlát vagy másolatát őrizze meg, mert a garancia csak ennek meglétével, illetve a termék hiánytalan, tartozékokkal együttes állapotában érvényesíthető. Az Eladó kizárólag a gyártási hibákért vállal garanciát, az egyéb, a használat során keletkezett sérülésekért felelősséget nem vállal. Cégünk a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek szerint jár el. Amennyiben a hiba nyilvánvalóan gyártási eredetű, a terméket azonos hibátlan példányra cseréljük, vagy ha ez nem lehetséges (pl.: raktárkészlet hiányból), azonos értékben más terméket kínálunk fel, vagy visszafizetjük a vételárat. Megrendelőnek a megadott bankszámla számra 14 napon belül. A garanciális terméket vagy a visszatérítés költségét az Eladó saját költségén juttatja el a Megrendelő részére. A jótállás nem minden termék esetében áll fenn. Jótállás ugyanis csak arra a termékre vonatkozik, amelyre azt jogszabály előírja (kötelező jótállás), vagy amelyre nézve szerződés vagy reklám ilyen tartalmú kötelezettségvállalást tartalmaz (önkéntes jótállás).

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Ön a jótállásból fakadó jogok az 11.1 és 11.2 pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás:

 

Ön 14 napon elül jogosult indoklás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indoklás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási időszak az . naptól számított 14 nap elteltével jár le. Ha Ön elállási jogát gyakorolni kívánja, az e szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről egyértelmű nyilatkozatban (e-mailben küldött levél útján) 8 munkanapon belül értesítenie kell bennünket. Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Elállás esetén a szolgáltató legkésőbb 30 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett összeget.  Az utánvéttel vagy portósan feladott csomagokat nem tudjuk elfogadni!

Az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel , hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terhel A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Ön köteles számunkra vagy 3. személy számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.