Általános szerződési feltételek

Általános Szerződési Feltételek:

 

1.Üzemeltetői Adatok, információk:

 

Cégnév: Solendex Kft.

 

Székhely: 4028 Debrecen, Kórház utca 5/B. 2/3.
Telephely: 4225 Debrecen, Szentgyörgyfalvi u. 9. 53. számú üzlet (Debrecen-Józsa, „Józsapark” I. emelet)

 

Adószám: 23862962-2-09

 

Cégjegyzék szám:09-09-022825

 

Adatkezelési nyilvántartási azonosító:

 

Érdek-képviseleti szerv:

 

Kibocsájtó cégbíróság: Hajdú-Bihar Megyei Törvényszék

 

Szerződés nyelve: Magyar

 

Weboldal: www.markasoutletruha.hu

 

Bankszámlaszám: 12042201-01333871-00100003 Raiffeisen Bank Rt.

 

Kapcsolattartó neve: Cseresznyés Anett

 

Elektronikus levelezési cím:  markasoutletruha@gmail.com

 

Panaszkezelési e-mail cím: anett.cseresznyes33@gmail.com

 

Telefonos elérhetőség: +36209470330

 

Általános tudnivalók:

 

Kérjük amennyiben vásárlója kíván lenni Webáruházunknak figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve!

 

Az alábbi dokumentum a www.markasoutletruha.hu történő vásárlás és a Webáruház használatának jogi feltételeit tartalmazza. A Megrendelő a megrendelésének megerősítésével a szerződéskötésre vonatkozó jogszabály értelmében az alábbi szerződést elfogadja, ezért kérjük, rendelésének véglegesítése előtt feltétlenül OLVASSA EL Általános  Szerződési Feltételeinkről szóló rendelkezéseinket!

 

Megrendelése leadásával távollevők közötti szerződés jön létre Ön és a markasoutletruha.hu mint üzemeltető között. A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. Rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól Kormányrendelet értelmében. A Solendex Kft. kijelenti, hogy jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. Jelen ÁSZF az Solendex Kft.  internetes webáruház a www.markasoutletruha.hu oldalon elérhető web áruház szabályait határozza meg. Az alábbi szabályok nem vonatkoznak a www.markasoutletruha.hu weboldalon keresztül elért más weboldalakra.

 

2. Megvásárolható Termékek, Szolgáltatások köre:



A web-áruházban feltüntetett  termékeket a www. markasoutletruha.hu web-oldalon, valamint telefon (+36209470330), e-mailben (anett.cseresznyes33@gmail.com) illetve előre egyeztetett időpontban személyes megtekintéssel ( 4225 Debrecen, Szentgyörgyfalvi u. 9. 53. számú üzlet (Debrecen-Józsa, „Józsapark” I. emelet) rendelhetőek meg.

 

A feltüntetett termékek megjelenített képei egyedi esetekben eltérhetnek a valóságostól. Az Eladó nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

 

3. Árak:

 

A termékeknél feltüntetett ár a termék teljes bruttó árát tartalmazza, viszont a szállítási díj plusz költségként terheli a megrendelőt! Csomagolási költség nem kerül felszámításra! Áraink Forintban értendőek!

 

4. Rendelési információk:

 

A vásárlás lehetséges regisztrációval, illetve regisztráció nélkül is. Utóbbi esetben Megrendelő nem ad meg a Webáruház használatához külön jelszót, így a megrendelésének a Webáruház felületén való követése sem lehetséges, viszont jelszavas regisztráció esetén az Eladó folyamatos információval látja el a Megrendelőt e-mailben vagy telefonon keresztül a szállítási folyamatokkal kapcsolatosan. Amennyiben Megrendelő szeretné a legközelebbi vásárlás alkalmával mindössze a kosár tartalmát összeállítani, avagy szeretné a Webáruház egyéb szolgáltatásait igénybe venni, praktikus lehet a Megrendelő számára a regisztráció elvégzése.

 

5. A rendelés feldolgozása:

 

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 8.00-16.00 óráig. A rendeléseket naponta lezárjuk. Rendelését a Megrendelő kérésére módosítani, azt kiegészíteni a megrendelés napján, munkaidőben (8.00-16.00-ig) van lehetőségünk. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben a megrendelés a munkaidő lejárta után történik, avagy a megrendelés az adott munkanapon 12:00 óra után érkezik be, úgy az azt követő munkanapon kerül kiszállításra. A megrendeléseket minden munkanap feldolgozzuk. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól a következő munkanapon történik, egyedi esetekben 2-5 munkanapon belül. A rendelés feldolgozás az eladó után haladéktalanul tájékoztatja a vásárlót, amennyiben készlet hiány vagy egyéb okok miatt a megrendelt termék nem szállítható. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást 48 órán belül, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken.

 

Reklamáció:

 

A Vevő amennyiben adatbeviteli hibát szeretne kijavíttatni vagy  a rendelését tévedésből vagy véletlenül adta l, a hibás rendelés feladását  követően  minden következmény nélkül lemondhatja a következő telefonszámon: (+369470330) vagy e-mail címen (anett.cseresznyes33@gmail.com).

 

6. Rendelés menete:

 

A megvásárolni kívánt terméket helyezze a „Kosárba ” gomb kattintásával a kosárba. Egymás után több terméket is kosárba helyezhet. A kosárban lévő termék/termékek ára, a kosár jobb oldalán folyamatosan feltüntetésre kerül.

 

1.Lépés: Kosárba helyezzük a megvásárolni kívánt terméket a kép alatti „kosárba˝ fül megnyomásával. A” kosár” ikonra rátartott egérrel ellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék/termékek árát illetve mennyiségét. Amennyiben nem kívánja megrendelni a már kiválasztott terméket a jobb felső sarokban található „ X” gomb megnyomásával törölheti a megrendelései közül. A lenyitott fül bal alsó részére a „kosár tartalma˝ gombra kattintva teljes oldalas tájékoztatást kap a megrendelni kívánt termékekről. A  megjelenő oldalon a vásárolni kívánt termék darabszámának beírásával tudja a megrendelt termék darabszámát módosítani, ha módosítja a megvásárolni kívánt mennyiséget, a mennyiség módosítást követően kattintson a kosár frissítése gombra ( kék „oda-vissza” nyíl).Ha mégsem szeretné megvásárolni a terméket az „X” gomb megnyomásával a kosár tartalmát el tudja távolítani.

 

 2.Lépés: Teljes oldalas megtekintés után, ha kíván még rendelést leadni, akkor a bal alsó sarokban található „vásárlás” gomb megnyomásával folytathatja a rendelés leadását. Amennyiben nem szeretne további terméket választani, folytassa a vásárlásmenetet a „Pénztár” avagy  a „Fizetés”gombbal. Ekkor megjelenik a „Pénztári beállítások” menüsor melyben beállíthatja az Önre vonatkozó feltételeket.

 

3.Lépés: A folytatás gombra kattintva adja meg a Számlázási adatait (ennél a pontnál figyelni kell az adatok  pontos kitöltésnél mivel fontos szerepet játszik a megrendelés folyamatában! A címet kérjük irányítószámmal és város névvel is ellátni szíveskedjenek!)

 

4.Lépés:  A  számlázási adatok kitöltésével automatikusan töltődik ki a szállítási adatok űrlap is mivel az ott beírt adatok kerülnek elektronikus áthelyezésre.

 

5.Lépés: A „folytatás” gombra kattintva állíthatja be a szállítási módot, amelyet utánvéttel illetve személyes átvétellel vehet igénybe. Személyes átvétel esetén előre egyeztetett időpontban élhet ezzel a lehetőséggel! Időpont egyeztetés esetén hívja a  +369470330 telefonszámot!

 

6.Lépés: A „folytatás” gombbal folytathatja a Fizetési mód kiválasztását mely Utánvéttel illetve Átutalással végezhető el. Ha már választott a lehetőségek közül kérjük a lap jobb alsó sarkában lévő kérelmet: Elolvastam és elfogadom a/az Általános Szerződési Feltételeket! elfogadni és „kipipálni” szíveskedjenek!

 

7.Lépés: A „folytatás” gomb megnyomásával érhető el a megvásárolni kívánt termékek listája Itt ellenőrizheti a megrendelés adatait, majd ha megfelelőnek találja, erősítse meg a „Megerősítés ” feliratú ikon kattintásával.

 

A rendelés elküldésével a Megrendelő elfogadja a jelen ÁSZF-et is.

 

7. A megrendelt termék / házhoz szállítási díjának fizetésének módja:


A megrendelt terméket árát és a házhoz szállítási díjat a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni kézpénzben, ha a vásárló az utánvétes fizetési módot választja. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél (e-mail) alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgálja meg, és esetlegesen észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! Ha eltérést tapasztal a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sérült árut talál, kérjük, jelezze ezt e-mailben vagy telefonon a személyes kapcsolat fenntartóval a hiba leírással.

 

Felhívás!
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!

 

8. Házhoz szállítás, információk:

 

Webáruházunk megrendeléseit a Trans-o-flex futárszolgálat kézbesíti. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük! Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a futár előtt vizsgálja meg, és esetlegesen észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!

 

9. Házhoz szállítás díjszabása:

 

Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy bizonyos időközönként a házhoz szállítási díjat szabályozza.

 

Kiszállítás esetén csomagolási költségeket nem számítunk fel, a szállítási költség ellenben a vásárlót terheli. Kiszállítás csak hétköznapokon lehetséges.

 

A kiszállítási díja a szállítási díj és az utánvét díjának összegéből tevődik össze. Kiszállítás során a nettó 500 000 Ft összeget meg nem haladó csomagot tudjuk csak kézbesíteni.

 

Utánvét összege

Díja

1 - 500 000 Ft-ig

1355Ft

 

Ha nincs, vagy részben van raktáron a megrendelés, akkor a szállítás előrelátható időpontjáról telefonon vagy e-mailben tájékoztatjuk ügyfeleinket. Munkaszüneti napokon kiszállítás nincs.

 

Átvételkor szíveskedjen ellenőrizni a kézbesítő előtt a csomag sértetlenségét. Ha sérülést talál, ne vegye át a csomagot, vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral. A csomag fizikai sérüléséről utólagos reklamációt jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.

 

10. Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:

 

A megrendelt termék elküldésével fizetési kötelezettsége keletkezik. Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén, az újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása-kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani!
Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak!

 

11. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató:

 

11.1 Kellékszavatosság:

Kellékszavatossági igénye alapján, javítást és kicserélést nem áll módunkban teljesíteni a Vásárló felé.

Tisztelt Vásárló, felhívjuk továbbá figyelmét, hogy a szavatossági jogok elvesztésével járnak az alábbiak:

  • nem rendeltetésszerű használat,
  • a szakszerű tisztítás, ápolás hiánya,
  • a szakszerűtlen tisztítás, a felfedezett hiba (a rejtett anyag, vagy gyártási hiba) azonnali jelentésének mulasztása, - sérülés, vagy erőszakos behatás, rongálás,
  • szakszerűtlen javítás

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezéséről számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított 2 (két) éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti!

 

A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető. Ha a terméket a Vásárló használatba vette, és nem tudja hiánytalan csomagolásban, sérülésmentesen visszajuttatni áruházunk részére, akkor nem vállaljuk a termék visszavásárlását, ezért azt visszajuttatjuk a vásárlónak, saját költségére.

 

11.2 Termékszavatosság:

 

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön termékszavatossági igényt érvényesíthet. Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kicserélését kérheti. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 (két) éven belül érvényesítheti.

 

11.3 Jótállás:

 

Amennyiben bármilyen sérülést talál a csomagon, a szállító az Ön kérésére köteles helyszínen jegyzőkönyvet felvenni a 19/2014.( IV. 29 ) NGM rendelet alapján.

 

A fogyasztó és a forgalmazó /vállalkozás/ közötti szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről szóló 19/2014. (IV. 29., ll.26.) NGM rendelet.

 

4. § (1) A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti a következőket:

  1. a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,
  2. a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó tárgy megnevezését, vételárát,
  3. a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját,
  4. a hiba bejelentésének időpontját,
  5. a hiba leírását,
  6. szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá
  7. az (5) bekezdés szerinti eset kivételével a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát.
  8.  

(7) A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.

 

A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a hibás termék javítását vagy cserélését legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

 

Ha az azonnali csere azért nem lehetséges, mert a fogyasztási cikk átmenetileg nincs a forgalmazó üzletében vagy raktárában, a GKM rendelet 4. §-ának (2) bekezdése irányadó a Korm. rendelet szerinti kicserélés tizenöt napos határidejére is.” (EBH2007. 1744)

 

Mindvégig a fogyasztónak kell bizonyítania azt – vita esetén –, hogy a termék hibás. Amennyiben azonban ez bebizonyosodik, akkor a gyártó csak az alábbi három kimentési okra hivatkozhat. Mentesül tehát a gyártó a termékszavatossági felelőssége alól, ha bizonyítja, hogy a lenti körülmények közül valamelyik fennáll:

 

  • a terméket nem üzleti tevékenysége vagy önálló foglalkozása körében gyártotta vagy forgalmazta; vagy
  • a termék forgalomba hozatalának időpontjában a hiba a tudomány és a technika állása szerint nem volt felismerhető; vagy
  • a termék hibáját jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazása okozta.


Ha véletlenül eltérést tapasztal a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut talál, kérjük, jelezze ezt e-mailben vagy a megadott telefonszámon. A csereáru visszaszállításról ilyen esetben az Eladó gondoskodik.


A kiszállítást követően 14 napon belül juttassa vissza a hibás árut címünkre.

Kérjük, a számlát vagy másolatát őrizze meg, mert a garancia csak ennek meglétével, illetve a termék hiánytalan, tartozékokkal együttes állapotában érvényesíthető. Az Eladó kizárólag a gyártási hibákért vállal garanciát, az egyéb, a használat során keletkezett sérülésekért felelősséget nem vállal. Cégünk a gyártó és a forgalmazó által biztosított garanciális feltételek szerint jár el. Amennyiben a hiba nyilvánvalóan gyártási eredetű, a terméket azonos hibátlan példányra cseréljük, vagy ha ez nem lehetséges (pl.: raktárkészlet hiányból), azonos értékben más terméket kínálunk fel, vagy visszafizetjük a vételárat. Megrendelőnek a megadott bankszámla számra 14 napon belül. A garanciális terméket vagy a visszatérítés költségét az Eladó saját költségén juttatja el a Megrendelő részére. A jótállás nem minden termék esetében áll fenn. Jótállás ugyanis csak arra a termékre vonatkozik, amelyre azt jogszabály előírja (kötelező jótállás), vagy amelyre nézve szerződés vagy reklám ilyen tartalmú kötelezettségvállalást tartalmaz (önkéntes jótállás).

 

A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Ön a jótállásból fakadó jogok az 11.1 és 11.2 pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

12. Elállási/felmondási jog gyakorlásáról szóló tájékoztatás:

 

Ön 14 napon elül jogosult indoklás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indoklás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási időszak az . naptól számított 14 nap elteltével jár le. Ha Ön elállási jogát gyakorolni kívánja, az e szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről egyértelmű nyilatkozatban (e-mailben küldött levél útján) 8 munkanapon belül értesítenie kell bennünket. Vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Elállás esetén a szolgáltató legkésőbb 30 napon belül fizeti vissza a fogyasztó által kifizetett összeget.  Az utánvéttel vagy portósan feladott csomagokat nem tudjuk elfogadni!

 

Az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel , hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terhel A termék visszaküldésének közvetlen költségét Ön viseli. Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be. Ön köteles számunkra vagy 3. személy számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket.